sobota, 31 stycznia 2015

Konkurs.

Dziś niesłychanie szybko i konkretnie. Wiem, miałam napisać czego możecie spodziewać się podczas detoxu i jak wasze ciało zareaguje na zmiany. Post powstaje, zaczęłam pisać wczoraj i skończyć nie mogę, tyle tego jest. Czas dzisiaj mnie goni, wieczorem wychodzę świętować swoje urodziny, więc muszę przygotować siebie, dzieci (zostają z tatą), posprzątać i ugotować obiad, a w międzyczasie znaleźć czas na fryzjera :)

Ok, przejdźmy do konkretów. Ogłaszam konkurs! Polub moją stronę na facebooku, link znajduje się po lewej stronie. Wyślij mi zdjęcie pysznego soku przygotowanego przez ciebie, a najlepiej twoje selfie z sokiem :) Zdjęcia będą publikowane, a w środę odbędzie się losowanie i wyniki! Nie ważne gdzie mieszkasz :)
Powodzenia! A oto nagrody:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz